Ten dotyczący odcinania paliwa, powoduje tryb awaryjny - u mnie był bez wyświetlania kontrolki Check Engine, z pracą silnika tylko do około 3 tys. obr/min. i z muleniem przy przyspieszaniu. Może być przełamany kabel lub sam czujnik/zawór. U mnie winien był czujnik/zawór.
Dopiero jak ten błąd usuniesz dowiesz się czy ten od EGR ma wpływ na ograniczenie obrotów do 3 tys.
Czasami ten błąd dotyczący EGR może nie mieć wpływu na faktyczną pracę silnika (tak miałem przy emulatorze który opisał kolega - ten na zdjęciu z nakrętką od Pepsi, żadnych negatywnych objawów, tylko przy odczycie błędów okazało się że jest taki błąd stały).
Dopiero jak ten błąd usuniesz dowiesz się czy ten od EGR ma wpływ na ograniczenie obrotów do 3 tys.
Czasami ten błąd dotyczący EGR może nie mieć wpływu na faktyczną pracę silnika (tak miałem przy emulatorze który opisał kolega - ten na zdjęciu z nakrętką od Pepsi, żadnych negatywnych objawów, tylko przy odczycie błędów okazało się że jest taki błąd stały).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!