Z reguły wszystkie reflektory z tworzywa sztucznego utleniają się, przy okazji niszczy je piasek, kamyczki itp. Do poliftowego fortwo można kupić same plastikowe 'szkła', sprawdź, czy nie można dokupić ich do 454. Poza tym, jeśli kształt jest w miarę płaski, bez wielokrotnych łuków (jak właśnie w rzeczonym poliftowym 450), to takie 'szkła' można bez problemu spolerować.
Oczywiście pomijamy instrukcje z magicznym użyciem WD-40, pasty do zębów czy innych podobnych środków.
Wodny papier schodząc z gradacją nawet do 2500 czy 3000, potem pasta. Na koniec w ramach zabezpieczenia lakier. Jest z tym trochę zabawy (robiłem w innym samochodzie bazując na podstawie filmików na YT i własnej logiki), ale jest to wykonalne. I wyszło całkiem dobrze. A kilka stów zostało w kieszeni.
Oczywiście pomijamy instrukcje z magicznym użyciem WD-40, pasty do zębów czy innych podobnych środków.
Wodny papier schodząc z gradacją nawet do 2500 czy 3000, potem pasta. Na koniec w ramach zabezpieczenia lakier. Jest z tym trochę zabawy (robiłem w innym samochodzie bazując na podstawie filmików na YT i własnej logiki), ale jest to wykonalne. I wyszło całkiem dobrze. A kilka stów zostało w kieszeni.