Wspomaganie elektryczne zależne jest od prędkości obrotowej kół im szybciej się kręcą tym mniej są wspomagane by kierownica ciężej pracowała.
Sygnał brany jest z czujników ABS.
Jeśli któreś koło kręci się za szybko(bądź czujnik zwariował) ESP tez daje sygnał do ABS-u by go przychamować. Jednocześnie wspomaganie błędny sygnał odbiera wspomagać bo następuje różnica w prędkości kół prawa lewa strona.
Może to powodować zwarcie upalony styk albo jeszcze coś innego.
Nam pozostaje gdybanie a autorowi wątku diagnostyka.
Sygnał brany jest z czujników ABS.
Jeśli któreś koło kręci się za szybko(bądź czujnik zwariował) ESP tez daje sygnał do ABS-u by go przychamować. Jednocześnie wspomaganie błędny sygnał odbiera wspomagać bo następuje różnica w prędkości kół prawa lewa strona.
Może to powodować zwarcie upalony styk albo jeszcze coś innego.
Nam pozostaje gdybanie a autorowi wątku diagnostyka.