Mam prawie 190cm wzrostu i ok. 100kg wagi, nie mam rączek raczej łapy, ale nie mam problemu z wymianą tego filtra.
Może to już kwestia wprawy ? po 9 latach użytkowania tego auta i po 4 lata użytkowania w tym samym czasie dwóch 450 poliftowych
OT: Ale żarówek reflektorowych H4 w 450 przedlifcie, od zakupu tego auta w 2011 (wtedy włożyłem nowe) jeszcze ich nie wymieniałem - jazda cały czas na dziennych, tylko gdy ciemno na mijania. Poza tym H4 są wielokrotnie trwalsze od H7 jakie występują w 450 poliftach.
W poliftach tylko raz spróbowałem wymiany żarówki świateł mijania przez otwory po wyjęciu kratek, ostatecznie i tak zdjąłem całe plastiki z przodu. Kolejne wymiany zaczynałem od razu od zdjęcia całych plastików z przodu. Ponieważ w tych autach nie było dziennych żarówki mijania wystarczały średnio na 10 tys. km przebiegu, czyli jak u mnie na 1/4÷1/3 roku.
Może to już kwestia wprawy ? po 9 latach użytkowania tego auta i po 4 lata użytkowania w tym samym czasie dwóch 450 poliftowych
OT: Ale żarówek reflektorowych H4 w 450 przedlifcie, od zakupu tego auta w 2011 (wtedy włożyłem nowe) jeszcze ich nie wymieniałem - jazda cały czas na dziennych, tylko gdy ciemno na mijania. Poza tym H4 są wielokrotnie trwalsze od H7 jakie występują w 450 poliftach.
W poliftach tylko raz spróbowałem wymiany żarówki świateł mijania przez otwory po wyjęciu kratek, ostatecznie i tak zdjąłem całe plastiki z przodu. Kolejne wymiany zaczynałem od razu od zdjęcia całych plastików z przodu. Ponieważ w tych autach nie było dziennych żarówki mijania wystarczały średnio na 10 tys. km przebiegu, czyli jak u mnie na 1/4÷1/3 roku.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!