Ja poszedłem w stronę specjalizacji:
- 450 służy do załatwiania spraw w mieście, urzędach, zakupów
- 452 służy do dalszych wyjazdów i lansowania się.
- Jimny do ekspedycji survivalowych, wakacji a po doczepieniu przyczepki jako ciężarówka na materiały budowlane, sadzonki drzew, czy meble. Jednak głównie jako baza do eksperymentów inżynieryjno-designerskich na potrzeby przyszłego kampera.
- Honda CRF 450 to typowy koń przełajowy, którym da się pojechać tam, gdzie nie wjedzie żadne auto.
- natomiast kamper, którego już projektuję od kilku wieków i końca nie widać, to docelowo mobilny dom z garażem na 450, lub 452
(złapałem się na tym, że projektowanie tego kampera bardziej mnie zaspokaja niż ewentualne podróże, po zbudowaniu)
- 450 służy do załatwiania spraw w mieście, urzędach, zakupów
- 452 służy do dalszych wyjazdów i lansowania się.
- Jimny do ekspedycji survivalowych, wakacji a po doczepieniu przyczepki jako ciężarówka na materiały budowlane, sadzonki drzew, czy meble. Jednak głównie jako baza do eksperymentów inżynieryjno-designerskich na potrzeby przyszłego kampera.
- Honda CRF 450 to typowy koń przełajowy, którym da się pojechać tam, gdzie nie wjedzie żadne auto.
- natomiast kamper, którego już projektuję od kilku wieków i końca nie widać, to docelowo mobilny dom z garażem na 450, lub 452
(złapałem się na tym, że projektowanie tego kampera bardziej mnie zaspokaja niż ewentualne podróże, po zbudowaniu)