(20.09.2022, 02:32)bronmus45 napisał(a): W kratkach serwisowych podszybia kłopot z padającym deszczem, lub myciem autka. Zdecyduję się jednak na .. pierwsza myśl najlepsza .. czyli w miejscu symetrycznej do otworu na zaczep holowniczy zaślepce. Ewentualność stłuczki i zwarcia zachodzi w każdym innym miejscu, łatwo dostępnym. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaraz po wyjściu z akumulatora zamontować na plusie bezpiecznik 15 A. W razie czego łatwo się przepali, a całkowicie wystarczy .. nawet do doładowania "padniętego akumulatora" .. Coś mi się widzi, że mam rację
Bezpiecznik i włącznik to moim zdaniem podstawa. Zresztą pisałem już o tym. A co do kratki, przecież i tak to musi być hermetyczne, nieważne, czy w zderzaku, czy pod kratką. No i nikt nie każe Ci tego montować bezpośrednio w kratce, tylko schowane gdzieś niżej, pod panelem. Żeby był dostęp przez kratkę.
Zapytaj diagnosty na stacji, czy nie będzie kręcił nosem na takie gniazdo prądowe w zderzaku. Tego pod kratką nawet nie zauważy.
No ale to tylko moje zdanie