No to moim zdaniem masz odpowiedź.
Nawet to Delphi coś tam powiedziało, czyli że masz problem z wentylatorem chłodnicy.
Co prawda, nie wiem czy masz zwarcie czy " jest nieciągły" czyli innymi słowy przerwa na kablu.
"Polak potrafi" oznacza multimetr w dłoń oraz drugi element to przewód z wpiętym bezpiecznikiem, np. 10A.
W tą kostkę do której wpinany jest wentylator, przy wyłączonym kluczyku, wpinasz w jeden "pin" omomierz ustawiony na badanie ciągłości i drugim przewodem omomierza dotykasz do minusa, najlepiej podciągnąć sobie kabel bezpośrednio od aku.
Na którymś z pinów we wtyczce musi być masa.
Jeżeli jest, to dobrze, jeśli nie to poszukamy.
Jeżeli była masa, trzeba dostać się do SAM-a . odnaleźć wtyczkę 10, pin 3 kabel czerwono/niebieski.
Póki co zostawiamy rozpięty na wtyczce wentylator.
Zapłon wyłączony, wypinamy wtyczkę z SAM-a. Jeden kabel omomierza do powyżej opisanego kabla od SAM-a, a drugi kabel do masy. Nie powinno być żadnego przejścia.
Jeśli tak było, to drugi kabel od omomierza wpinamy we wtyczkę przy wentylatorze, w pin przeciwny niż masa.
Powinno być przejście o małym oporze.
Jeśli Delphi nie kłamie, to już coś powinno pójść nie tak. Zrób to co opisałem, oczywiście jeśli opisałem w sposób zrozumiały, w przypadku wątpliwości opisz co jest nie tak, to rozkminimy.
Daj znać jakie rezultaty, to będę wiedział co dalej mam pisać.
Nawet to Delphi coś tam powiedziało, czyli że masz problem z wentylatorem chłodnicy.
Co prawda, nie wiem czy masz zwarcie czy " jest nieciągły" czyli innymi słowy przerwa na kablu.
"Polak potrafi" oznacza multimetr w dłoń oraz drugi element to przewód z wpiętym bezpiecznikiem, np. 10A.
W tą kostkę do której wpinany jest wentylator, przy wyłączonym kluczyku, wpinasz w jeden "pin" omomierz ustawiony na badanie ciągłości i drugim przewodem omomierza dotykasz do minusa, najlepiej podciągnąć sobie kabel bezpośrednio od aku.
Na którymś z pinów we wtyczce musi być masa.
Jeżeli jest, to dobrze, jeśli nie to poszukamy.
Jeżeli była masa, trzeba dostać się do SAM-a . odnaleźć wtyczkę 10, pin 3 kabel czerwono/niebieski.
Póki co zostawiamy rozpięty na wtyczce wentylator.
Zapłon wyłączony, wypinamy wtyczkę z SAM-a. Jeden kabel omomierza do powyżej opisanego kabla od SAM-a, a drugi kabel do masy. Nie powinno być żadnego przejścia.
Jeśli tak było, to drugi kabel od omomierza wpinamy we wtyczkę przy wentylatorze, w pin przeciwny niż masa.
Powinno być przejście o małym oporze.
Jeśli Delphi nie kłamie, to już coś powinno pójść nie tak. Zrób to co opisałem, oczywiście jeśli opisałem w sposób zrozumiały, w przypadku wątpliwości opisz co jest nie tak, to rozkminimy.
Daj znać jakie rezultaty, to będę wiedział co dalej mam pisać.