Ja mam taki trochę na modę tego > http://allegro.pl/skaner-diagnostyczny-a...22981.html
Tylko nieco bardziej wypasiony, ma większy wyświetlacz, kosztował niecałe 200 zł
Z moim smartem działa dobrze tzn - można skasować błędy i odczytać ich kody (ale tylko kody bez interpretacji - musisz poszukać co dany kod błędu oznacza).
Komunikacja na poziomie odczytu parametrów silnika (obroty, temperatura itp) - nie działa...
Interfejsu generalnie używałem wcześniej do toyoty i opla i tam wszystko działa jak należy, w smarcie nie do końca, ale podstawowe rzeczy czyli kasowanie błędów czy odczyt da się zrobić.
Natomiast te bezprzewodowe ala ELM327 u mnie nie zadziałały w smarcie... Podobno mają działać po 2003 roku...
Tylko nieco bardziej wypasiony, ma większy wyświetlacz, kosztował niecałe 200 zł
Z moim smartem działa dobrze tzn - można skasować błędy i odczytać ich kody (ale tylko kody bez interpretacji - musisz poszukać co dany kod błędu oznacza).
Komunikacja na poziomie odczytu parametrów silnika (obroty, temperatura itp) - nie działa...
Interfejsu generalnie używałem wcześniej do toyoty i opla i tam wszystko działa jak należy, w smarcie nie do końca, ale podstawowe rzeczy czyli kasowanie błędów czy odczyt da się zrobić.
Natomiast te bezprzewodowe ala ELM327 u mnie nie zadziałały w smarcie... Podobno mają działać po 2003 roku...