(20.02.2024, 18:39)cieslak111@me.com napisał(a): Sam posiadam interfejs OBD pod WiFi i nie wykazał niczego w systemie. Brak jakichkolwiek błędów. Mechanik także podpiął swój "profesjonalny" i wykazał to samo.
(20.02.2024, 19:49)cieslak111@me.com napisał(a): Procesor można flashować, dzięki czemu można go uczyć nowych sztuczek za pomocą kodu TAN,[/u][/b] sztuczki te obejmują łopatkową zmianę biegów, automatyczne blokowanie drzwi, automatyczną zmianę biegów, światła do jazdy dziennej, tempomat itp.ale to temat na inny wątek...... na razie wycieraczki ale obiecuję, że temat się "urodzi"...... kto, jak, czym, i co można
Byle jaki, bardziej czy mniej profesjonalny interfejs sprawy nie załatwi. Smartowa elektronika z 450 / 452 i 451 gada tylko z SD (Star Diagnose), albo jej klonami.
I właśnie tym programem można programować te wszystkie rzeczy powyżej i jeszcze wiele innych (np. kluczyki). Co więcej, za jego pomocą można rozwiązywać różne problemy występujące w samochodzie, czy należy przeprowadzać różne czynności eksploatacyjne (np. ustawiać punkt otarcia sprzęgła).
Nie musisz więc wyważać otwartych drzwi
Dopiero w 453 działają inne interfejsy i darmowy DDT4All.
Tu masz wszystko dokładnie rozpisane:
https://www.evilution.co.uk/mod/generic-...eaders.htm
A jeszcze co do przewodów w smarcie, zerknij sobie na mój wpis w wątku dotyczącym mojego samochodu tutaj:
http://smartklub.pl/t-450-by-raffa--1902...#pid186907
Tak miałem zdezintegrowaną izolację przewodu w lewej manetce prawie pięć lat temu, więc w 16-letnim samochodzie... Być może w prawej u Ciebie zadziały się podobne rzeczy. Albo nie w manetce, tylko w innym miejscu...