Niestety ja w swoim smarcie cdi z 2000r. przed zima wymienilem termostat i nic to nie dalo:/
Silnik lapie pierwsza kropke dosc szybko, niezaleznie od temp. zew. ale druga... juz po bardzo dlugim dystansie. 3cia widzialem moze dwa razy w zyciu na oczy:/ ok, jest ona osiagalna ale tylko gdy jade smartem powyzej 100km/h przez dluzszy czas. ale to tez nie zawsze.
acha jazda na wyzszych obrotach rowniez nie przyspiesza zbytnio procesu pojawiania sie 2giej kropki.
gdy jade na automacie bardzo spokojnie, a obroty nwachaja sie miedzy 1,5 a 2tys. pali sie zazwyczaj tylko jedna kropka.
Dystanse, ktore pokonuje to dojazdy do Warszawy ok 40km. Wiec naprawde jest czas na rozgrzanie.
:/
Silnik lapie pierwsza kropke dosc szybko, niezaleznie od temp. zew. ale druga... juz po bardzo dlugim dystansie. 3cia widzialem moze dwa razy w zyciu na oczy:/ ok, jest ona osiagalna ale tylko gdy jade smartem powyzej 100km/h przez dluzszy czas. ale to tez nie zawsze.
acha jazda na wyzszych obrotach rowniez nie przyspiesza zbytnio procesu pojawiania sie 2giej kropki.
gdy jade na automacie bardzo spokojnie, a obroty nwachaja sie miedzy 1,5 a 2tys. pali sie zazwyczaj tylko jedna kropka.
Dystanse, ktore pokonuje to dojazdy do Warszawy ok 40km. Wiec naprawde jest czas na rozgrzanie.
:/