Widzę Darku, że w końcu powiedziałeś publicznie co ciebie gryzie, szkoda że nie umiesz powiedzieć takich rzeczy w twarz tylko robisz nam za plecami. Po tym co czytałem co przechodził All z klientami mogę poczytać i twoje.
Jak dotąd Jesteś naszym Jedynym niezadowolonym klientem. Jak pamiętam to przyjechałeś na czyszczenie EGR u, w który ów lałeś chemię i płyny żeby się się odwiesił i zatkałeś to już do granic możliwości, do tego miałeś przetartą wiązkę kabli od EGR i chyba czyszczenie całego układu dolotowego. Dałeś za to u nas chyba 200 zł. Pojechałeś na testy i było "wer pizdiś", po jakimś czasie dzwonisz że nie działa. Podjechałeś do nas i wymieniliśmy ci za free silniczek EGR. Dodatkowo zamontowaliśmy ci blaszkę zaślepiającą żeby wykluczyć spaliny i sadzę w układzie dolotowym (MÓJ BŁĄD ŻE POPRAWIAŁEM FABRYKĘ ) choć sam miałem taką i wszystko było ok. Pojechałeś i też było "wer pizdiś". Dzwonisz po jakimś czasie że znowu to samo. Zaprosiłem ciebie, a nawet dzwoniłem wielokrotnie, że podjadę, ale nie chciałeś sobie pomóc. Dodam, że nie chciałem za to pieniędzy.
Byłeś nie tylko naszym klientem, ale także dobrym kolegą i zależało nam na twoim zadowoleniu. Ciekawiło mnie co jeszcze może być przyczyną tego, że po przekroczeniu jakiejś prędkości spada ci moc.
Wiem, że jeździłeś tak z tym problemem EGRu długi czas i nie dałeś sobie pomóc. Dodam że twój silnik miał przejechane około 250 tyś i jest po zwiększeniu osiągów przez remape. Dodam też że zastanawiał mnie wykres twojego czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym, który nie mieścił się w granicach tylko wykraczał dużo poza nią. Hmmm.
Jedno mogę powiedzieć tylko Darku że masz polsko niemiecki organizm...
Jak dotąd Jesteś naszym Jedynym niezadowolonym klientem. Jak pamiętam to przyjechałeś na czyszczenie EGR u, w który ów lałeś chemię i płyny żeby się się odwiesił i zatkałeś to już do granic możliwości, do tego miałeś przetartą wiązkę kabli od EGR i chyba czyszczenie całego układu dolotowego. Dałeś za to u nas chyba 200 zł. Pojechałeś na testy i było "wer pizdiś", po jakimś czasie dzwonisz że nie działa. Podjechałeś do nas i wymieniliśmy ci za free silniczek EGR. Dodatkowo zamontowaliśmy ci blaszkę zaślepiającą żeby wykluczyć spaliny i sadzę w układzie dolotowym (MÓJ BŁĄD ŻE POPRAWIAŁEM FABRYKĘ ) choć sam miałem taką i wszystko było ok. Pojechałeś i też było "wer pizdiś". Dzwonisz po jakimś czasie że znowu to samo. Zaprosiłem ciebie, a nawet dzwoniłem wielokrotnie, że podjadę, ale nie chciałeś sobie pomóc. Dodam, że nie chciałem za to pieniędzy.
Byłeś nie tylko naszym klientem, ale także dobrym kolegą i zależało nam na twoim zadowoleniu. Ciekawiło mnie co jeszcze może być przyczyną tego, że po przekroczeniu jakiejś prędkości spada ci moc.
Wiem, że jeździłeś tak z tym problemem EGRu długi czas i nie dałeś sobie pomóc. Dodam że twój silnik miał przejechane około 250 tyś i jest po zwiększeniu osiągów przez remape. Dodam też że zastanawiał mnie wykres twojego czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym, który nie mieścił się w granicach tylko wykraczał dużo poza nią. Hmmm.
Jedno mogę powiedzieć tylko Darku że masz polsko niemiecki organizm...