No cóz co do serwisu to nie polecam żadnego ASO, jak pozwoliłem sobie w swoim grzebać samochodzie to miałem już dość ASO.
(Sorry Gantz ale Maercedes warszawa nie był lepszy na spotkaniu w 2006 roku zamiast włączyć mi tylko światła tak aby się włączały po uruchomieniu silnika to jeszcze włączyli mi czujniki deszczu których nie mam, też mam do nich awersje)
Obecnie serwisuje się w Somoninie u mechanika tamtejszego, niezły gościu sprawdza błędy za pomocą komputera. Jest taniej niż w trójmieście i naprawde jest dokładny.
Jeśli chodzi o części to kupuje różnie najczęściej nowe nie używane (może poza panelami), szukam w InterCars, Fota, Ebay, Allegro. Jeśli chodzi o części podwozia i silnika zawsze możesz poszukać części o Mitsubishi Colt VI wersja "CZ". Są to częsci kompatybilne do Smarta ForFour. Jak się przekonałem na razie to amortyzatory nie są kompatybilne z Coltem ale inne a i owszem.
Jak będziesz kupował smarta z manualną skrzynią biegów z przebiegiem podobnym do mojego sprawdź sprzęgło i koło dwumasowe. Jest to proste do sprawdzenia przy wciskaniu sprzęgła powoli można usłyczeć delikatne tarcie, jeśli takie coś będzie możesz się targować. Drugim testem jest wrzucanie biegów 1 bieg wchodzi na siłę a wsteczny ze zgrzytem dość mocnym.
Koszt częsci do wymiany tego typu uszkodzenia dto 1500 zł za komlept sprzęgła, 1500 zł za koło dwumasowe no i robocizna. Więc jest o co się targować jakby co.
Szukając pomocy przy wymianie sprzęgła znalazłem coś o akcji serwisowej w Coltach koła dwumasowego, miało wade konstrukcyjną, mam nadzieję że się już jej pozbyłem i kupiłem wolne od wady (info takie uzyskałem na stronie http://forum.mitsumaniaki.pl). A mercedes F4 olał i ostawił tą wade.
Pozdrawiam
(Sorry Gantz ale Maercedes warszawa nie był lepszy na spotkaniu w 2006 roku zamiast włączyć mi tylko światła tak aby się włączały po uruchomieniu silnika to jeszcze włączyli mi czujniki deszczu których nie mam, też mam do nich awersje)
Obecnie serwisuje się w Somoninie u mechanika tamtejszego, niezły gościu sprawdza błędy za pomocą komputera. Jest taniej niż w trójmieście i naprawde jest dokładny.
Jeśli chodzi o części to kupuje różnie najczęściej nowe nie używane (może poza panelami), szukam w InterCars, Fota, Ebay, Allegro. Jeśli chodzi o części podwozia i silnika zawsze możesz poszukać części o Mitsubishi Colt VI wersja "CZ". Są to częsci kompatybilne do Smarta ForFour. Jak się przekonałem na razie to amortyzatory nie są kompatybilne z Coltem ale inne a i owszem.
Jak będziesz kupował smarta z manualną skrzynią biegów z przebiegiem podobnym do mojego sprawdź sprzęgło i koło dwumasowe. Jest to proste do sprawdzenia przy wciskaniu sprzęgła powoli można usłyczeć delikatne tarcie, jeśli takie coś będzie możesz się targować. Drugim testem jest wrzucanie biegów 1 bieg wchodzi na siłę a wsteczny ze zgrzytem dość mocnym.
Koszt częsci do wymiany tego typu uszkodzenia dto 1500 zł za komlept sprzęgła, 1500 zł za koło dwumasowe no i robocizna. Więc jest o co się targować jakby co.
Szukając pomocy przy wymianie sprzęgła znalazłem coś o akcji serwisowej w Coltach koła dwumasowego, miało wade konstrukcyjną, mam nadzieję że się już jej pozbyłem i kupiłem wolne od wady (info takie uzyskałem na stronie http://forum.mitsumaniaki.pl). A mercedes F4 olał i ostawił tą wade.
Pozdrawiam