Ponieważ przeszedłem drogę z RS-em via poczta mogę podpowiedzieć:
1. Komputer bez żadnego problemu sam wyciągniesz i założysz, o ile umiesz trzymać śrubokręt w ręku
2. Podstawowa rzecz:
PO WYPIĘCIU KOMPA NIE MASZ PRAWA WŁOŻYĆ KLUCZYKA DO STACYJKI !!!
Czyli musisz postawić Smarta, tak abyś mógł go przez tydzień nie ruszać.
3. Żadnych dodatkowych działań nie wykonujesz.
4. Kontakt z RS-em należy moim zdaniem do wzorowych. Co prawda odpisują z reguły po południu, ale tak to OK.
Co do drugiego, nie jestem pewien, ale chyba gdzieś słyszałem, że może nie odpalić z powodu kluczyka i kodu, ale tego nie jestem pewien.
1. Komputer bez żadnego problemu sam wyciągniesz i założysz, o ile umiesz trzymać śrubokręt w ręku
2. Podstawowa rzecz:
PO WYPIĘCIU KOMPA NIE MASZ PRAWA WŁOŻYĆ KLUCZYKA DO STACYJKI !!!
Czyli musisz postawić Smarta, tak abyś mógł go przez tydzień nie ruszać.
3. Żadnych dodatkowych działań nie wykonujesz.
4. Kontakt z RS-em należy moim zdaniem do wzorowych. Co prawda odpisują z reguły po południu, ale tak to OK.
Co do drugiego, nie jestem pewien, ale chyba gdzieś słyszałem, że może nie odpalić z powodu kluczyka i kodu, ale tego nie jestem pewien.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus