Problem nie jest z hakiem, tylko z homologacją. W PL nie można do smarta 450 oficjalnie założyć haka. 451 i 453 nie sprawdzałem z wiadomych powodów.
Ale rozmawiałem z mądrym diagnostą i powiedział mi, że jak ktoś sobie sprowadzi z UE smarta z hakiem (wpisanym oczywiście do dowodu), to zostanie to wpisane do DIPu I pojawi się w polskim dowodzie rejestracyjnym.
Jakiś czas temu pojawiło się w polskich przepisach urządzenie, które nie służy do ciągnięcia przyczep, ale do montowania na nim na przykład bagażnika rowerowego. Nie wszystkim smarciarzom to wystarczy, ale trzebaby przeanalizować, czy jest możliwość montażu tego 'urządzenia' do naszych samochodów i znalezienie producenta z UE.
PS. DIP = dokument identyfikacyjny pojazdu wydawany na podstawowej stacji kontroli pojazdów po indywidualnym przywiezieniu samochodu z UE.
Ale rozmawiałem z mądrym diagnostą i powiedział mi, że jak ktoś sobie sprowadzi z UE smarta z hakiem (wpisanym oczywiście do dowodu), to zostanie to wpisane do DIPu I pojawi się w polskim dowodzie rejestracyjnym.
Jakiś czas temu pojawiło się w polskich przepisach urządzenie, które nie służy do ciągnięcia przyczep, ale do montowania na nim na przykład bagażnika rowerowego. Nie wszystkim smarciarzom to wystarczy, ale trzebaby przeanalizować, czy jest możliwość montażu tego 'urządzenia' do naszych samochodów i znalezienie producenta z UE.
PS. DIP = dokument identyfikacyjny pojazdu wydawany na podstawowej stacji kontroli pojazdów po indywidualnym przywiezieniu samochodu z UE.