Witam.
Naprawiłem z kolegą Blase_B mojego Smarcika, (podłączenie mojego smarcika pod kompa i pomoc w zdiagnozowaniu problemu trybu awaryjnego i skasowaniu mnóstwa innych błędów). EGR nie sypie już błędami i nie powoduje trybu awaryjnego, również nie włącza już recyrkulacji spalin.
Całość wygląda jak oryginał z fabryki - (EGR zrobiony na przelot bez stosowania rury z tłumika). Obyło się również bez stosowania emulatora.
Dla chętnych mogę podzielić się wiedzą jak tego dokonaliśmy.
Jedyny pozostały błąd to wywalona poduszka boczna w fotelu - czeka mnie wstawienie opornika. lub wymiana całego fotela, - ma ktoś na zbyciu? w kolorze niebieskim.
Pozdrawiam, Tomasz.
Naprawiłem z kolegą Blase_B mojego Smarcika, (podłączenie mojego smarcika pod kompa i pomoc w zdiagnozowaniu problemu trybu awaryjnego i skasowaniu mnóstwa innych błędów). EGR nie sypie już błędami i nie powoduje trybu awaryjnego, również nie włącza już recyrkulacji spalin.
Całość wygląda jak oryginał z fabryki - (EGR zrobiony na przelot bez stosowania rury z tłumika). Obyło się również bez stosowania emulatora.
Dla chętnych mogę podzielić się wiedzą jak tego dokonaliśmy.
Jedyny pozostały błąd to wywalona poduszka boczna w fotelu - czeka mnie wstawienie opornika. lub wymiana całego fotela, - ma ktoś na zbyciu? w kolorze niebieskim.
Pozdrawiam, Tomasz.