1. Sprawa rzekomej regeneracji turbiny i remontu silnika.
Szanowna Pani,
Nigdy nie była Pani w naszym warsztacie!!! Remont silnika, a także wymianę turbiny na sprawną używaną dokonał poprzedni właściciel. Pani tym samochodem jeździ od lutego 2015r. Poprzedni właściciel Pan Kamil w rozmowie telefonicznej potwierdził montaż używanej turbiny o czym sam zadecydował. Tym samym potwierdza się fakt, że nie było żadnego montażu regenerowanej turbiny. NIE REGENERUJEMY I NIE NAPRAWIAMY TURBIN I NIGDY TEGO NIE ROBILIŚMY. Istnieje możliwość montażu nowej bądź używanej, o czy decyduje klient po otrzymaniu wyceny i tym uważam sprawę za zakończoną.
2. Tarcze i klocki olej
Szanowny Panie,
Nasz warsztat daje klientowi do wyboru trzy warianty cenowe.
zestaw tani 300zł (tzw. dolna półka)
zestaw dobry 350zł (tzw. średnia półka) od niedawna za 370zł
zestaw najdroższy 480zł (tzw. górna półka)
Cena zależy od jakości. Nie można negować zestawu najtańszego ale za 300zł nie spodziewajmy się jakości oryginału.
W cenę wymiany wliczone jest zawsze czyszczenie zacisków i montaż zgodny ze sztuką.
Są dwie szkoły wymiany – ze smarowaniem bądź bez smarowania. Jesteśmy zwolennikiem tej drugiej opcji, ponieważ nasmarowany zacisk po długotrwałym użytkowaniu szybciej ulega zabrudzeniu („łapie brud”) co jest przyczyną później zapiekających się zacisków zwłaszcza „pływających” takich jak w Smarcie. Wszystkie części przez nas montowane są wcześniej sprawdzane/testowane zanim zostaną wcielone do stałej oferty. Nie zdarza się, żeby najtańszy zestaw hamulcowy na przednią oś piszczał bądź wydawał inne dźwięki. Przyczyną takiej sytuacji jest przegrzanie układu hamulcowego.
Co do wymiany oleju proszę nie negować oleju MOBIL 10W40 z beczki!!!TAK ZNAMY SIĘ LEPIEJ!!! A jeśli, ktoś uważa, że się nie znamy to odsyłamy do instrukcji obsługi rozdział 7 (zdjęcie poniżej).
Uprzejmie informujemy wszystkich naszych klientów, że zawsze mają prawo do zgłoszenia reklamacji wykonanej usługi. Tak właśnie uczynił jeden z ostatnio obsługiwanych klientów Pan Bogdan ze Słupska. Było nam niezmiernie przykro z zaistniałej sytuacji, która miała miejsce, a która została opisana przez Pana Bogdana na forum. Klient dokonał napraw za niemałe pieniądze!!! Za błędy, które powstały, został Pan przeproszony, a wobec pracownika który dopuścił się zaniedbania wyciągnięte konsekwencje.
Z uwagi na dzielącą nas odległość nie mieliśmy możliwości weryfikacji przedstawionego stanu przez klienta. Brakujące spinki zostały wysłane kurierem. Za uszkodzone amortyzatory tył, których nie powinno tam być zgodnie z wolą klienta, zostały oddane pieniądze. Pomimo propozycji wysyłki odpowiednich amortyzatorów tylnych, klient postanowił odesłać również te zamontowane z przodu. To zachowanie było dla nas niezrozumiałe?! Oczywiście klient ma prawo oddać/zwrócić/reklamować część jeśli są ku temu przesłanki. Nie można żądać zwrotu gotówki za robociznę i poprawnie zamontowaną część, która została wybrana przez samego klienta bo „ straciło się zaufanie”.
Z uwagi na zaistniałą sytuację, pieniądze za amortyzatory Bilstein z przodu zostały oddane, a domaganie się zwrotu kosztów robocizny uznajemy za bezzasadne.
Na inne wymienione elementy i ich nieodpowiedni stan po naprawie nadkola niedokręcone, pozostawione resztki po rozwiercaniu nitu szuflady pod siedzeniem... musimy wierzyć klientowi na słowo. Zawsze staramy się sprzątać po sobie. Wynikające niedopatrzenia powstały z uwagi na ogrom pracy w tamtym okresie i braki w personelu.
Kochani, naprawiamy kilkaset Smartów rocznie. Tak jak każdy możemy się pomylić. Proszę pamiętać że jesteśmy tylko ludźmi. Nie działamy na rynku „od wczoraj”.
Każdemu zdarzają się wpadki. Zawsze staramy się z takich sytuacji wyjść z twarzą , niemniej jednaj nie damy się zastraszyć i szantażować, że ... „jak nie odda mi pan pieniędzy to napiszę na was na forum...”
Szanowna Pani,
Nigdy nie była Pani w naszym warsztacie!!! Remont silnika, a także wymianę turbiny na sprawną używaną dokonał poprzedni właściciel. Pani tym samochodem jeździ od lutego 2015r. Poprzedni właściciel Pan Kamil w rozmowie telefonicznej potwierdził montaż używanej turbiny o czym sam zadecydował. Tym samym potwierdza się fakt, że nie było żadnego montażu regenerowanej turbiny. NIE REGENERUJEMY I NIE NAPRAWIAMY TURBIN I NIGDY TEGO NIE ROBILIŚMY. Istnieje możliwość montażu nowej bądź używanej, o czy decyduje klient po otrzymaniu wyceny i tym uważam sprawę za zakończoną.
2. Tarcze i klocki olej
Szanowny Panie,
Nasz warsztat daje klientowi do wyboru trzy warianty cenowe.
zestaw tani 300zł (tzw. dolna półka)
zestaw dobry 350zł (tzw. średnia półka) od niedawna za 370zł
zestaw najdroższy 480zł (tzw. górna półka)
Cena zależy od jakości. Nie można negować zestawu najtańszego ale za 300zł nie spodziewajmy się jakości oryginału.
W cenę wymiany wliczone jest zawsze czyszczenie zacisków i montaż zgodny ze sztuką.
Są dwie szkoły wymiany – ze smarowaniem bądź bez smarowania. Jesteśmy zwolennikiem tej drugiej opcji, ponieważ nasmarowany zacisk po długotrwałym użytkowaniu szybciej ulega zabrudzeniu („łapie brud”) co jest przyczyną później zapiekających się zacisków zwłaszcza „pływających” takich jak w Smarcie. Wszystkie części przez nas montowane są wcześniej sprawdzane/testowane zanim zostaną wcielone do stałej oferty. Nie zdarza się, żeby najtańszy zestaw hamulcowy na przednią oś piszczał bądź wydawał inne dźwięki. Przyczyną takiej sytuacji jest przegrzanie układu hamulcowego.
Co do wymiany oleju proszę nie negować oleju MOBIL 10W40 z beczki!!!TAK ZNAMY SIĘ LEPIEJ!!! A jeśli, ktoś uważa, że się nie znamy to odsyłamy do instrukcji obsługi rozdział 7 (zdjęcie poniżej).
Uprzejmie informujemy wszystkich naszych klientów, że zawsze mają prawo do zgłoszenia reklamacji wykonanej usługi. Tak właśnie uczynił jeden z ostatnio obsługiwanych klientów Pan Bogdan ze Słupska. Było nam niezmiernie przykro z zaistniałej sytuacji, która miała miejsce, a która została opisana przez Pana Bogdana na forum. Klient dokonał napraw za niemałe pieniądze!!! Za błędy, które powstały, został Pan przeproszony, a wobec pracownika który dopuścił się zaniedbania wyciągnięte konsekwencje.
Z uwagi na dzielącą nas odległość nie mieliśmy możliwości weryfikacji przedstawionego stanu przez klienta. Brakujące spinki zostały wysłane kurierem. Za uszkodzone amortyzatory tył, których nie powinno tam być zgodnie z wolą klienta, zostały oddane pieniądze. Pomimo propozycji wysyłki odpowiednich amortyzatorów tylnych, klient postanowił odesłać również te zamontowane z przodu. To zachowanie było dla nas niezrozumiałe?! Oczywiście klient ma prawo oddać/zwrócić/reklamować część jeśli są ku temu przesłanki. Nie można żądać zwrotu gotówki za robociznę i poprawnie zamontowaną część, która została wybrana przez samego klienta bo „ straciło się zaufanie”.
Z uwagi na zaistniałą sytuację, pieniądze za amortyzatory Bilstein z przodu zostały oddane, a domaganie się zwrotu kosztów robocizny uznajemy za bezzasadne.
Na inne wymienione elementy i ich nieodpowiedni stan po naprawie nadkola niedokręcone, pozostawione resztki po rozwiercaniu nitu szuflady pod siedzeniem... musimy wierzyć klientowi na słowo. Zawsze staramy się sprzątać po sobie. Wynikające niedopatrzenia powstały z uwagi na ogrom pracy w tamtym okresie i braki w personelu.
Kochani, naprawiamy kilkaset Smartów rocznie. Tak jak każdy możemy się pomylić. Proszę pamiętać że jesteśmy tylko ludźmi. Nie działamy na rynku „od wczoraj”.
Każdemu zdarzają się wpadki. Zawsze staramy się z takich sytuacji wyjść z twarzą , niemniej jednaj nie damy się zastraszyć i szantażować, że ... „jak nie odda mi pan pieniędzy to napiszę na was na forum...”
SMART SERWIS, Pomoc drogowa, Holowanie, Diagnostyka komputerowa samochodów grupy MERCEDES.