(17.11.2013, 16:35)mozdzerka napisał(a): Autko przetrzymali przez tydzień, ale warto było - rzeczywiście ktoś do niego zajrzał , bo dziwne stukanie z tyłu znikło, jedzie zupełnie inaczej, cichutko , słychać różnicę . Poprzedni warsztat mam wrażenie wogóle nie zajrzał gdzie trzeba.
480 zł poszło- wymiana łożyska tylnego lewego, zmiana fitrów i oleju, uszczelnienie miski olejowej. Nie wiem, czy to dużo , czy mało, bo to moje drugie auto ( pierwsze skasowałam po miesiącu, więc się nie liczy), znajomi twierdzą, że w normie.
Na pewno- z uśmiechem. A czy skutecznie - czas pokaże Najważniejsze, że jeszcze nie muszę remontować silnika...ufffff
Z tyłu nie ma samego łożyska, jest piasta, kosztuje nie mniej jak 200zł (by wymienić trzeba rozpiąć całe zawieszenie przy kole i wyciągnąć półoś), olej + flitr 100 zł, jeżeli jeszcze filtr powietrza to ok. 40÷50zł a jeżeli jeszcze kabinowy to ponad 50zł, silikon do miski - grosze (ew. parę zł), czyli zostałoby na robociznę ok. 80zł - czyli niewiele.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!