dobry smart to tylko taki którego od razu po kupnie rozbiera sie na częsci
zakładając oczywiście ze ma to jakies podstawy ekonomiczne
zeby ktos nie myślał ze jaja sobie robie to rozwine definicje tej opłacalności :
cena zakupu całości nie powinna być wyższa niz wartośc sprzedaży zespołu napędowego
czyli: silnik który ma jeszcze życie w sobie ok 2 tyś , turbo ok 800zł , sprzęgło ok 400zł , alternator ok 200zł , rozrusznik 100zł,cooler 150zł,piasty 100zł szt ,wózek dolny prosty*(mało takich więc tego bym nie uwzględniał) ok 400zł , reszta na złom , mamy jakies 4 tyś w czasie realizacji ok 3 mc , reszta to bonus - ok 1 rok
plus 400kg śmieci i złomu , polecam lubiącym majsterkowanie .
zakładając oczywiście ze ma to jakies podstawy ekonomiczne
zeby ktos nie myślał ze jaja sobie robie to rozwine definicje tej opłacalności :
cena zakupu całości nie powinna być wyższa niz wartośc sprzedaży zespołu napędowego
czyli: silnik który ma jeszcze życie w sobie ok 2 tyś , turbo ok 800zł , sprzęgło ok 400zł , alternator ok 200zł , rozrusznik 100zł,cooler 150zł,piasty 100zł szt ,wózek dolny prosty*(mało takich więc tego bym nie uwzględniał) ok 400zł , reszta na złom , mamy jakies 4 tyś w czasie realizacji ok 3 mc , reszta to bonus - ok 1 rok
plus 400kg śmieci i złomu , polecam lubiącym majsterkowanie .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl