(10.08.2022, 22:02)chris2 napisał(a): Podstawa to wyregulować szczęki na regulatorach,potem można szukać dalej,kolega prawdopodobnie nie przeprowadził takiej regulacji przy wymianie szczęk,bo pyta o co chodzi z tymi odległościami.
Mi ta regulacja też nic nie mówi, ale zadam być może głupie pytanie. A może nawet dwa. Mam nadzieję, że Twoja odpowiedź nie tylko mi wyjaśni związek.
Jakim cudem niewyregulowane okładziny mają wpływ na miękki pedał hamulca? A jeszcze dokładniej: co regulacja ma do faktu, że przy zgaszonym silniku jest OK, a jak układ dostaje ciśnienia, to pedał mięknie?
Zakładam, że @cristoverable wie, że gdy silnik nie działa, to po kilkukrotnym naciśnięciu pedał hamulca staje się bardzo twardy. A gdy silnik jest uruchomiony, to pedał mięknie. I jest to normalne zachowanie pompy. I nie o takiej różnicy pomiędzy twardym a miękkim pedałem cristoverable mówi