Nie sądziłem, że będę jeszcze coś pisał w tym temacie ale niestety wypadło ,że muszę.
Ostatnio coś tam usiłowałem załatwiać w SC Łomianki ale stawało na tym , że wszystkie sprawy i zapytania i tak trafiały do SC na Daymlera.
No to aby zaoszczędzić czas zwróciłem się bezpośrednio do SC na Daymlera.
Początek jak zwykle - miło i sympatycznie ale na tym się skończyło.
14.03.2013 jestem w pobliżu SC- wpadnę zapytam co i jak?
Niestety 40 min oglądania aut w całym salonie i wreszcie informacja , że osoby kompetentne w temacie SMART są na szkoleniu. OK
Dzwonię w poniedziałek 18.03.2013 godz 13 -do konkretnej osoby z SC, przedstawiam się podaję w jakiej sprawie. Tak pamiętam, jestem poza salonem, jutro dowiem się co i jak, zadzwonię !
No to czekam, wtorek, środa, czwartek - niestety to ja dzwonię ponownie 21.03.2013 godz 12.25
Niestety Pan z SC nie odbiera, dostaję SMS zwrotny- jestem na spotkaniu, oddzwonię
To że tu opisuję sytuację znaczy ,że nie doczekałem się na to oddzwonienie.
PANOWIE SZEFOWIE Z SC nie wiem po co szkolicie swoich pracowników,
ale na pewno nie po to by klientów traktowali z szacunkiem.
Jestem waszym klientem i po raz kolejny zostałem potraktowany jak wyżej opisałem.
Robert Smoczyński
Ostatnio coś tam usiłowałem załatwiać w SC Łomianki ale stawało na tym , że wszystkie sprawy i zapytania i tak trafiały do SC na Daymlera.
No to aby zaoszczędzić czas zwróciłem się bezpośrednio do SC na Daymlera.
Początek jak zwykle - miło i sympatycznie ale na tym się skończyło.
14.03.2013 jestem w pobliżu SC- wpadnę zapytam co i jak?
Niestety 40 min oglądania aut w całym salonie i wreszcie informacja , że osoby kompetentne w temacie SMART są na szkoleniu. OK
Dzwonię w poniedziałek 18.03.2013 godz 13 -do konkretnej osoby z SC, przedstawiam się podaję w jakiej sprawie. Tak pamiętam, jestem poza salonem, jutro dowiem się co i jak, zadzwonię !
No to czekam, wtorek, środa, czwartek - niestety to ja dzwonię ponownie 21.03.2013 godz 12.25
Niestety Pan z SC nie odbiera, dostaję SMS zwrotny- jestem na spotkaniu, oddzwonię
To że tu opisuję sytuację znaczy ,że nie doczekałem się na to oddzwonienie.
PANOWIE SZEFOWIE Z SC nie wiem po co szkolicie swoich pracowników,
ale na pewno nie po to by klientów traktowali z szacunkiem.
Jestem waszym klientem i po raz kolejny zostałem potraktowany jak wyżej opisałem.
Robert Smoczyński
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476