Może to jest właśnie w sąsiedztwie termostatu jaki powinien być w macie - szybko nagrzewa się to miejsce i termostat rozłącza.
Pewnie tylko wymiana maty grzejnej. Ja zakładałem w 451 uniwersalne wraz z 10 stopniowym sterowaniem - coś kolo 300 zł na obydwa fotele, są tez prawie o połowę tańsze zestawy, a pojedyncza mata to chyba ze 40 zł koszt
Mam w matach węglowy a nie miedziany wkład,
Np. któraś z tych
https://allegro.pl/kategoria/motoryzacja...t-1-2-1003
Czyli trzeba zdemontować fotel i go rozebrać - zdjąć poszycie by dostać się do maty.
Trochę wkurzająca robota, bo poszycie trzymane jest na metalowych kółkach (chyba 10-15 na siedzisko i tyle samo w oparciu) do drutów biegnących w gąbce. Trzeba każde kółeczko rozgiąć i wypiąć z druta, a bardziej męczące jest przy składaniu zapiąć na drut i jeszcze zacisnąć każde z kółek.
Pewnie tylko wymiana maty grzejnej. Ja zakładałem w 451 uniwersalne wraz z 10 stopniowym sterowaniem - coś kolo 300 zł na obydwa fotele, są tez prawie o połowę tańsze zestawy, a pojedyncza mata to chyba ze 40 zł koszt
Mam w matach węglowy a nie miedziany wkład,
Np. któraś z tych
https://allegro.pl/kategoria/motoryzacja...t-1-2-1003
Czyli trzeba zdemontować fotel i go rozebrać - zdjąć poszycie by dostać się do maty.
Trochę wkurzająca robota, bo poszycie trzymane jest na metalowych kółkach (chyba 10-15 na siedzisko i tyle samo w oparciu) do drutów biegnących w gąbce. Trzeba każde kółeczko rozgiąć i wypiąć z druta, a bardziej męczące jest przy składaniu zapiąć na drut i jeszcze zacisnąć każde z kółek.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!