Dzięki uprzejmości Pawła miałem okazę pojeździć w dniu dzisiejszym Smartem ED.
Pierwsze wrażenie - cisza jak w MHD na światłach,zaleta ale jednocześnie i wada. Przyspieszam delikatnie i czuję, że coś ciężko idzie rozpędzanie, więc na następnych światłach korzystam z pełni możliwości i wciskam pedał na max i to jest to. Smartek ED przyspiesza już jak normalny samochód, nie czuć ociężałości. Plus za skrzynię (amerykankę). Trochę rozczarowywuje brak nowoczesnych rozwiązań, ale to wersja nr.2 a do sprzedaży ma trafić wersja nr.3 o nie znanych jeszcze parametrach. Generalnie auto z przyszłością dla ludzi potrzebujących trochę jeździć po mieście. Jedyne czego się obawiam to tego ,że przy dynamicznej jeździe zasięg spadnie do 50-60% deklarowanego. System Kers troszkę tu pomaga odzyskując 20-30 % ze strat przy hamowaniu, ale to za mało.Pozostaje teraz tylko czekać na wycenę ED .
Zapraszam wszystkich na jazdę ,bo warto,choć by po to by poczuć co nas czeka w całkiem niedalekiej przyszłości.
Dzięki Gantz.
Pierwsze wrażenie - cisza jak w MHD na światłach,zaleta ale jednocześnie i wada. Przyspieszam delikatnie i czuję, że coś ciężko idzie rozpędzanie, więc na następnych światłach korzystam z pełni możliwości i wciskam pedał na max i to jest to. Smartek ED przyspiesza już jak normalny samochód, nie czuć ociężałości. Plus za skrzynię (amerykankę). Trochę rozczarowywuje brak nowoczesnych rozwiązań, ale to wersja nr.2 a do sprzedaży ma trafić wersja nr.3 o nie znanych jeszcze parametrach. Generalnie auto z przyszłością dla ludzi potrzebujących trochę jeździć po mieście. Jedyne czego się obawiam to tego ,że przy dynamicznej jeździe zasięg spadnie do 50-60% deklarowanego. System Kers troszkę tu pomaga odzyskując 20-30 % ze strat przy hamowaniu, ale to za mało.Pozostaje teraz tylko czekać na wycenę ED .
Zapraszam wszystkich na jazdę ,bo warto,choć by po to by poczuć co nas czeka w całkiem niedalekiej przyszłości.
Dzięki Gantz.
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476