(25.10.2012, 04:25)ŁYSY13 napisał(a): Czy ty Sławek masz takie ? Dokładnie takie jak te . Bo ja oceniam to co sam sprawdzam a nie co jest w reklamie
Mam aktualnie dokładnie takie w roadsterze, miałem wcześniej w c-klasie i innych smartach. Nigdy nie było problemu z odkręceniem.
Owszem pamiętam czasy, kiedy to aby odkręcić koło trzeba było skakać po rurce przedłużającej klucz do kół. Kiedyś nikt nie zwracał uwagi na moment dokręcenia śrub kół. Obecnie jadąc do porządnego warsztatu oczekuję aby moje koła zostały dokręcone kluczem dynamometrycznym. Po przejechaniu 50 km powinno się ponownie sprawdzić - dociągnąć koła na wcześniej wspomniane 110-120 Nm. Klucz mam już od paru lat na wyposażeniu, przydaje się nie tylko przy zmianie kół .
Powód dlaczego używam tych śrub?
Nie chcę kiedyś zastać samochodu w takim stanie jak DaSza
pozdrawiam
smart452