(30.10.2012, 16:48)smart_mil napisał(a): dzięki za szybką odpowiedź !
... tak moim skromnym zdaniem za model z 2004r. 18tyś pln, to jednak sporo (za dużo)
przy okazji jak z "żywotnością" tego modelu? egzemplarze pow. 150tyś.km warto w ogóle brać pod uwagę ?
jakieś opinie na temat tego F4:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2737980468
z góry dzięki za pomoc
Zastanów się o co ci chodzi, chcesz kupić czy dyskutować?
Poszukaj infa o żywotności silnika 1,7 z A-classy.
Oba auta są miej więcej z tego samego roku produkcji 2004-2005, przebiegi są prawie identyczne. Data pierwszej rejestracji w przypadku F4 jest najmniej ważna. Jeszcze w 2010 były sprzedawane w salonach nóffki sztuki.
Elbląg ma extra pakiet Licht und Sicht. Czujniki zmierzchu i deszczu plus spryskiwacze reflektorów. W dużym Biefie stoi jeden właściciel w De. Auto z zamiany, serwisowane w SC BMG . Na bieżąco użytkowane przez obsługę - widziałem inne takie zastane w autohandlu, że aż żal. Te ma normalne ślady "starzenia" i nie było ruszane blacharsko-lakierniczo - na moje oko oczywiście. Próba zawieszenia ujawniła standardowe skrzypienie budy, zawszenie jeszcze jest ok. Minus - brak książki przeglądów.
Handlarz zgadza się na sprawdzenie auta w miejscowym serwisie np Mitsubishi , za dopłatą pojadą na sprawdzenie do SC w Gdyni.
Tel z Ełku miał naprawiany tył. Ładny kolor - sreberko.
Tu masz ceny w Europie:
http://www.autoscout24.pl/ListGN.aspx?vi...438&flzh=1
Kasa jak kasa - najważniejszy jest stan techniczny.
Zrób trasę Elbląg - EŁK (Szczecin) i będziesz wiedział co i jak.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904