Ostatnio przerabiałem temat w prawej lampie.
Okazało się że najwygodniej jest odsunąć gumę która zakrywa tył reflektora a w której siedzi trzonek żarówki. Następnie odpiąć sprężynkę która trzyma i blokuje żarówkę w reflektorze. Wówczas wyjąć całość gumę z żarówką na kablach. Wtyczkę odczepić od żarówki mając ją na kablach ze znacznie lepszym dostępem.
A zakładanie to już pojedynczo w kolejności: żarówka, sprężynka, guma, wtyczka.
U mnie problemem było zanikanie światła drogowego - powód wtyczka była luźna przy styku tych świateł, aż się przegrzała i nie chciała zejść.
Okazało się że najwygodniej jest odsunąć gumę która zakrywa tył reflektora a w której siedzi trzonek żarówki. Następnie odpiąć sprężynkę która trzyma i blokuje żarówkę w reflektorze. Wówczas wyjąć całość gumę z żarówką na kablach. Wtyczkę odczepić od żarówki mając ją na kablach ze znacznie lepszym dostępem.
A zakładanie to już pojedynczo w kolejności: żarówka, sprężynka, guma, wtyczka.
U mnie problemem było zanikanie światła drogowego - powód wtyczka była luźna przy styku tych świateł, aż się przegrzała i nie chciała zejść.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!