W F2 4540 wygląda to tak:
1. Noga na pedał hamulca
2. Przekręcić kluczyk w pozycję zapłon
3. Wrzucić bieg i trzymać naciśnięta dźwignię w kierunku (+) do przodu
4. Zdjąć nogę z pedału hamulca
5. Nacisnąć pedał gazu do oporu - do podłogi
6. Zacząć pchać lub ciągnąć auto, jeżeli auto będzie się toczyć z wymaganą przez komputer auta minimalną prędkością, to automatycznie puści sprzęgło i wówczas auto powinno odpalić, jak odpali puścić dźwignię biegów i wrzucić luz (N) trzymając nogę na gazie by auto nie zgasło.
Wg niemieckiej instrukcji w F2 451 robi się to tak samo jak powyżej w F2 450.
1. Noga na pedał hamulca
2. Przekręcić kluczyk w pozycję zapłon
3. Wrzucić bieg i trzymać naciśnięta dźwignię w kierunku (+) do przodu
4. Zdjąć nogę z pedału hamulca
5. Nacisnąć pedał gazu do oporu - do podłogi
6. Zacząć pchać lub ciągnąć auto, jeżeli auto będzie się toczyć z wymaganą przez komputer auta minimalną prędkością, to automatycznie puści sprzęgło i wówczas auto powinno odpalić, jak odpali puścić dźwignię biegów i wrzucić luz (N) trzymając nogę na gazie by auto nie zgasło.
Wg niemieckiej instrukcji w F2 451 robi się to tak samo jak powyżej w F2 450.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!