We wczorajszej Rzepie napisali:
KONIEC ROADSTERA SMARTA
Smart należący do DaimlerChrysler zakończył produkcję wersji roadster i skupił się na następcy fortwo, który pojawi się w 2007 r. Zakład w Hambach wyprodukował od stycznia 2003 roku 43.000 roadsterów, ale auta się nie spodobały. Sprzedano dotąd 32.000, a 11.000 czeka na chętnych.
Nowy ForTwo, następca wytwarzanego w Hambach od 1998 r., będzie spełniać surowe normy amerykańskie, bo producent myśli o tamtym rynku. W Kanadzie jeździ ponad 4.000 ForTwo z silnikami diesla.
Smart od powstania nie miał nigdy zysku; straty ocenia się na 3,5 mld euro.
* * *
Mi tam sie roadster spodobał. Choć go nie kupiłem. WYobrażacie sobie: 11.000 roadsterów stoi na placach i czeka na łyknięcie? CHyba niedługo będa za pół ceny, bo inaczej będą musięli oddac je na złom. Opony się zestarzeją. Będa problemy z garancją.
KONIEC ROADSTERA SMARTA
Smart należący do DaimlerChrysler zakończył produkcję wersji roadster i skupił się na następcy fortwo, który pojawi się w 2007 r. Zakład w Hambach wyprodukował od stycznia 2003 roku 43.000 roadsterów, ale auta się nie spodobały. Sprzedano dotąd 32.000, a 11.000 czeka na chętnych.
Nowy ForTwo, następca wytwarzanego w Hambach od 1998 r., będzie spełniać surowe normy amerykańskie, bo producent myśli o tamtym rynku. W Kanadzie jeździ ponad 4.000 ForTwo z silnikami diesla.
Smart od powstania nie miał nigdy zysku; straty ocenia się na 3,5 mld euro.
* * *
Mi tam sie roadster spodobał. Choć go nie kupiłem. WYobrażacie sobie: 11.000 roadsterów stoi na placach i czeka na łyknięcie? CHyba niedługo będa za pół ceny, bo inaczej będą musięli oddac je na złom. Opony się zestarzeją. Będa problemy z garancją.
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo