"Klient odbiera auto ,dwa dni później zostaje wysłane zapytanie techniczne do technika DCAP który konsultuje się z DCAG oraz zbiera informacje .Mija znowu kilka dni.
W międzyczasie pojawia się informacja z DCAP-u iż problemy mogą być związane z progamem na przykład modułu silnika ."
Co ma oprogramowanie do manualnej skrzyni biegow, jak mi to wytlumaczysz to bedzie dobrze. Ale oczywiscie masz takie doswiadczenie ze mi powiesz.
"Po demontażu skrzyni i przy szczegółowych oględzinach elementów dochodzi do przełomu w sprawie .
Zostają wymienione wszystkie związane z tym części -niektóre na wyrost "
OOO to jednak skrzynia byla wadliwa tylko czemu wymieniali wszystko na wyrost, to napewno brak pojecia.
Jakby sie nie patrzec nie nasza w tym wina że DCAP nie potrafil stworzyc sieci serwisowej Smarta tylko zwalil wszystko na MB, wiec skoro sie to zwala na MB to trzeba tez i szkolic ludzi.
Sam sie przekonalem jakie maja pojecie nawet sprzedajacy samochody skoro to ja musialem udowadniac facetowi, że pod siedzeniem mam firmowo zamontowany subwoofer, a on twierdzi ze mam takie cudowne glosniki w drzwiach.
A palca niezle ssales tylko strasznie realny i uproszczony jak u nesene, z ktorymi mam ciagly kontakt.
Jak ktos wspomnial ze ci co maja Smarty maja kompleksy i sa megaroszceniowcami na że nie maja MB, to jestem bylym wlascicielem A-klasy i majac problemy z rolkami uslyszalem dwie opinie z dwoch roznych serwisow BMG i WŻ. Jakiez one byly rozbiezne. Wiec nie kreccie tu filmow ze Smarciaze to niedowartosciowani wlasciciele swoich samochodow bo ie maja MB gdyz prawda jest zenujaca dla DCAP i tego jelopa ktory szkoli serwisantow.
Jesli bede mial mozliwosc to napewno zrobie sobie przeglad w Serwisie Smarta w Niemczech tam napewno wiedza co gdzie jak i kiedy !!!!!!!!!!!!
W międzyczasie pojawia się informacja z DCAP-u iż problemy mogą być związane z progamem na przykład modułu silnika ."
Co ma oprogramowanie do manualnej skrzyni biegow, jak mi to wytlumaczysz to bedzie dobrze. Ale oczywiscie masz takie doswiadczenie ze mi powiesz.
"Po demontażu skrzyni i przy szczegółowych oględzinach elementów dochodzi do przełomu w sprawie .
Zostają wymienione wszystkie związane z tym części -niektóre na wyrost "
OOO to jednak skrzynia byla wadliwa tylko czemu wymieniali wszystko na wyrost, to napewno brak pojecia.
Jakby sie nie patrzec nie nasza w tym wina że DCAP nie potrafil stworzyc sieci serwisowej Smarta tylko zwalil wszystko na MB, wiec skoro sie to zwala na MB to trzeba tez i szkolic ludzi.
Sam sie przekonalem jakie maja pojecie nawet sprzedajacy samochody skoro to ja musialem udowadniac facetowi, że pod siedzeniem mam firmowo zamontowany subwoofer, a on twierdzi ze mam takie cudowne glosniki w drzwiach.
A palca niezle ssales tylko strasznie realny i uproszczony jak u nesene, z ktorymi mam ciagly kontakt.
Jak ktos wspomnial ze ci co maja Smarty maja kompleksy i sa megaroszceniowcami na że nie maja MB, to jestem bylym wlascicielem A-klasy i majac problemy z rolkami uslyszalem dwie opinie z dwoch roznych serwisow BMG i WŻ. Jakiez one byly rozbiezne. Wiec nie kreccie tu filmow ze Smarciaze to niedowartosciowani wlasciciele swoich samochodow bo ie maja MB gdyz prawda jest zenujaca dla DCAP i tego jelopa ktory szkoli serwisantow.
Jesli bede mial mozliwosc to napewno zrobie sobie przeglad w Serwisie Smarta w Niemczech tam napewno wiedza co gdzie jak i kiedy !!!!!!!!!!!!