No to ja tez sie wypowiem..
Ja niestety miaelm pecha moj smarcik padl po 2 tygodniach od kupienia wg licznika mial 79000 jak go kupilem co pozniej okazalo sie niezla lipa bo licznik byl cofniety o ok 100 000
Niestety jeszce nie jezdzi ale jestemdobrej mysli ze od przyszlego tygodnia w koncu ruszy na szose
U mnie tak jak pisal Vmax ukruszyl sie zawor ktory porysowal i poniszczyl sporo w silniku m.in walek rozrzadu nie nadawal sie juz do naprawy. Do tego wypalone pierscienie, rozpierzony lancuszek rozrzadu.
Na poczatku objawy byly takie ze po 2 dniach od wymiany oleju jak go kupielm zezarl clay olej a po 2 dniach stanol na srodku skrzyzowania i juz nie ruszyl.
Jak by kogos interesowalo lista co sie moze spieprzyc w smarcie w silniku za jednym razem jak sie ma pecha tak jak ja:
- zawory komplet ok 300 zl (niepamietam dokladnie)
- uszczelniacze tanio po 9 zl sztuka
- naprawa glowicy 250 zl
- nowy wal rozrzadu 480 zl
- uszczelki pod glowice i inne 200 zl
- pierscienie 109 zl szt x 3 = 327 zł
- lancuszek rozrzadu w ASO 600 zl
- termostat 120 zl
- robocizna 300 zl
+ jescze dodatki w stylu komplet nowych swiec filtr oleju i powietrza + olej
Razem ok 2500 zl.
Co do dostepnosci czesci to niestety na niektore musiaelm czekac dobre 2 tygodnie albo i dluzej az ASO laskawie sprowadzi je z niemiec bo np walka rozrzadu w polsce nie bylo ani termostatu a np inne tak jak usczelka pod glowice jest na miejscu.
Mam nadzieje ze nikogo z klubowiczow az takie problemy z silnikeim nie spotkaja
Ja niestety miaelm pecha moj smarcik padl po 2 tygodniach od kupienia wg licznika mial 79000 jak go kupilem co pozniej okazalo sie niezla lipa bo licznik byl cofniety o ok 100 000
Niestety jeszce nie jezdzi ale jestemdobrej mysli ze od przyszlego tygodnia w koncu ruszy na szose
U mnie tak jak pisal Vmax ukruszyl sie zawor ktory porysowal i poniszczyl sporo w silniku m.in walek rozrzadu nie nadawal sie juz do naprawy. Do tego wypalone pierscienie, rozpierzony lancuszek rozrzadu.
Na poczatku objawy byly takie ze po 2 dniach od wymiany oleju jak go kupielm zezarl clay olej a po 2 dniach stanol na srodku skrzyzowania i juz nie ruszyl.
Jak by kogos interesowalo lista co sie moze spieprzyc w smarcie w silniku za jednym razem jak sie ma pecha tak jak ja:
- zawory komplet ok 300 zl (niepamietam dokladnie)
- uszczelniacze tanio po 9 zl sztuka
- naprawa glowicy 250 zl
- nowy wal rozrzadu 480 zl
- uszczelki pod glowice i inne 200 zl
- pierscienie 109 zl szt x 3 = 327 zł
- lancuszek rozrzadu w ASO 600 zl
- termostat 120 zl
- robocizna 300 zl
+ jescze dodatki w stylu komplet nowych swiec filtr oleju i powietrza + olej
Razem ok 2500 zl.
Co do dostepnosci czesci to niestety na niektore musiaelm czekac dobre 2 tygodnie albo i dluzej az ASO laskawie sprowadzi je z niemiec bo np walka rozrzadu w polsce nie bylo ani termostatu a np inne tak jak usczelka pod glowice jest na miejscu.
Mam nadzieje ze nikogo z klubowiczow az takie problemy z silnikeim nie spotkaja