Piszę w tym wątku, bo w tym wątku był poruszony temat.
PieQt pisał, ze ma gałkę zmiany biegów z guziczkiem, ale mu sie A nie włącza.
Wiec w instrukcji sie dopatrzyłem, ze sam łepek gałki się ... po orstu ściąga do gówy. Może ta operacja pozwoli chociaż sprawdzić, czy pod guzoczkiem jest jakiś styk, a jeśli jest to proponuję ponaciskac ten styk (bez gałki) w czasie jazdy> Tl przynajmniej nam da pewnosć, ze problem nei jest w samym guziczku i że dźwignia ma funkcję A wbudowaną.
A swoją drogą, może już rozgryzłeś, czy A Ci działa, czy nie?
PieQt pisał, ze ma gałkę zmiany biegów z guziczkiem, ale mu sie A nie włącza.
Wiec w instrukcji sie dopatrzyłem, ze sam łepek gałki się ... po orstu ściąga do gówy. Może ta operacja pozwoli chociaż sprawdzić, czy pod guzoczkiem jest jakiś styk, a jeśli jest to proponuję ponaciskac ten styk (bez gałki) w czasie jazdy> Tl przynajmniej nam da pewnosć, ze problem nei jest w samym guziczku i że dźwignia ma funkcję A wbudowaną.
A swoją drogą, może już rozgryzłeś, czy A Ci działa, czy nie?
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
fan smarta fortwo