Witam wszystkich po mojej długiej nieobecności!
Co do wytrzymałości silników pisze co następuje.
W moim (byłym) smarcie (benzyna, 55KM) przejechałem 98000 km. Niestety to był jego koniec który objawił sie min. spalaniem oleju na poziomie 0,5 litra /100km, dziurą w zaworze wydechowym średnicy 4mm, no i oczywiście innymi miłymi niespodzinakmi związanymi z pierścieniami, głowicą itp itd, krótko mówiąc po prawie 100 tys. km była ruina. Samochód jeździł na oleju mobil 1, wymiana oleju zawsze co 10000 km a raczej nawet częściej. Podsumowując: smarcik to fajny i najlepszy samochodzik do bujania sie po mieście ale moim skromnym zdaniem na trasy i długie prebiegi to on sie nie nadaje.
Co do wytrzymałości silników pisze co następuje.
W moim (byłym) smarcie (benzyna, 55KM) przejechałem 98000 km. Niestety to był jego koniec który objawił sie min. spalaniem oleju na poziomie 0,5 litra /100km, dziurą w zaworze wydechowym średnicy 4mm, no i oczywiście innymi miłymi niespodzinakmi związanymi z pierścieniami, głowicą itp itd, krótko mówiąc po prawie 100 tys. km była ruina. Samochód jeździł na oleju mobil 1, wymiana oleju zawsze co 10000 km a raczej nawet częściej. Podsumowując: smarcik to fajny i najlepszy samochodzik do bujania sie po mieście ale moim skromnym zdaniem na trasy i długie prebiegi to on sie nie nadaje.