Ja swojego Smarta kupilem "chwilke" temu i tez zaskoczony bylem twardoscia zawieszenie (tym bardziej ze na codzien jezdze wielka coupeja ktora plynie po drodze)...ale jak koledzy pisza tak ma byc bo to male autku i juz. Ja mam u siebie 175 z przodu i 195 z tylu o niskim profilu.
Zastanawia mnie mianowicie cos innego, nie tyle twardosc zawieszenia co tendencja do "myszkowania" tylu po "wyskoczeniu" z nierownosci na drodze (szczegolnie na zakrecie). ESP reaguje momentalnie i auto zachowuje prawidlowy tor jazdy ale zastanawiam sie czy to nie przypadkiem wina amortyzatorow z tylu.
Moje auto jest z 99r i pewnie od nowosci nikt w nim amorkow nie zmienial. Niestety nie mam jak ich sprawdzic (usluga sprawdzenia na stacji kosztuje tutaj tyle co jeden amortyzator wiec nie ma sensu im za to placic).
Czy ktos z was zmienial kiedykolwiek amortyzatory w F2 ? Czy po zmianie czuc poprawe prowadzenia ?
Zastanawia mnie mianowicie cos innego, nie tyle twardosc zawieszenia co tendencja do "myszkowania" tylu po "wyskoczeniu" z nierownosci na drodze (szczegolnie na zakrecie). ESP reaguje momentalnie i auto zachowuje prawidlowy tor jazdy ale zastanawiam sie czy to nie przypadkiem wina amortyzatorow z tylu.
Moje auto jest z 99r i pewnie od nowosci nikt w nim amorkow nie zmienial. Niestety nie mam jak ich sprawdzic (usluga sprawdzenia na stacji kosztuje tutaj tyle co jeden amortyzator wiec nie ma sensu im za to placic).
Czy ktos z was zmienial kiedykolwiek amortyzatory w F2 ? Czy po zmianie czuc poprawe prowadzenia ?