Ten naganiacz to po prostu nakladka na wlot powietrza ktora "zagarnia" powietrze podczas jazdy. Nie zmieniasz nic w ukladzie dolotu do filtra powietrza. Rury zostaja jak sa, jedynie wyciagasz okragla zatyczke z oryginalnego wlotu powietrza dzieki czemu przeplyw jest o wiele wiekszy.
Roznica w przyspieszeniu jest naprawde imponujaca...ale oczywiscie jesli filtr jest wymieniony na inny, bo przy oryginalnym filtrze duzo sie nie zmieni.
p.s. na stronie producenta filtrow ITG firma BMT MOTOR figuruje jako oficialny dystrybutor ich produktow na Polske.
http://www.bmt-motorsport.com/
Roznica w przyspieszeniu jest naprawde imponujaca...ale oczywiscie jesli filtr jest wymieniony na inny, bo przy oryginalnym filtrze duzo sie nie zmieni.
p.s. na stronie producenta filtrow ITG firma BMT MOTOR figuruje jako oficialny dystrybutor ich produktow na Polske.
http://www.bmt-motorsport.com/