Hmm...3/4 Smartow chiptuningowanych tutaj to 599ccm, byc moze z niewielkimi przebiegami ale nie sadze aby to mialo duza znaczenie....tzn chodzi mi o to ze nawet po chiptunningu mozna jezdzic Smartem normalnie, bez wciskania gazu w podlage za kazdym razem, czyli bez zbytecznego obciazania silnika. Z tego co wiem ten sposob tunningu polega glownie na zwiekszeniu cisnienia doladowania z 0.9Bar do 1.2Bar...wiec elementy silnika ktore mogly by przez to ucierpiec to w zasadzie tylko tloki, korbowody no i wal korbowy (ew zawory) ale przyjmujac, ze te elementy sa wystarczajaco wytrzymale nie powinno to spowodowac zadnych problemow.
Wiesz jest pewnie duzo zwolennikow jak i przeciwnikow chiptunningu Smartow, ale od czasu kiedy interesuje sie tematem nigdy nie natrafilem na informacje o problemach z silnikiem po chiptunningu dlatego sklaniam sie ku przekonaniu, ze faktycznie jest to bezpieczne. Przekonamy sie gdy zrobie to w swoim aucie
Wiesz jest pewnie duzo zwolennikow jak i przeciwnikow chiptunningu Smartow, ale od czasu kiedy interesuje sie tematem nigdy nie natrafilem na informacje o problemach z silnikiem po chiptunningu dlatego sklaniam sie ku przekonaniu, ze faktycznie jest to bezpieczne. Przekonamy sie gdy zrobie to w swoim aucie