znajdz w UK jakiegoś szrota CDI po dachowaniu , weź z niego zestaw naprawczy czyli zespół napędowy z wózkami,zbiornik paliwa,2 komopy z prędkościomierzem, zbiornik paliwa, przewód wacum pompy ( jeste z twardego tworzywa biegnie od serwa do silnika , w dci jest inaczej wyprofilowany) wiązke silnik-moduł EDG .Modu sterujący skrzynia i klinma jesli takowa jest (pod fotelem kierowcy są one różne w zaleznosci od wyposażenia pojazdu róznia sie nie tylko numerem ale i kolorem i tak np smart cabrio klima beznyna ma moduł czarny,cdi klima ma granatowy a dci bez klimy ma żółty)
Najwięcej roboty jest z przerobieniem wiązki głownej ale i tak jest tej pracy mniej niż jakby ja wymieniac bo praktycznie wiązało by się to z rozebraniem całego samochodu do gołej karoserii.
a chłodnica paliwa jest potrzebna jak psu piąta noga w obudwu moich smartach dci zrezygnowałem z tego urzadzenia bez jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.
Najwięcej roboty jest z przerobieniem wiązki głownej ale i tak jest tej pracy mniej niż jakby ja wymieniac bo praktycznie wiązało by się to z rozebraniem całego samochodu do gołej karoserii.
a chłodnica paliwa jest potrzebna jak psu piąta noga w obudwu moich smartach dci zrezygnowałem z tego urzadzenia bez jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl