O ile mi wiadomo, auta z panelami wielobarwnymi a nie jednokolorowymi miały wszystkie panele w tym samym kolorze, czyli błotniki też. Może ktoś jest bardziej obeznany z tym tematem i mnie wyprostuje.
Inny kolor błotników od reszty paneli może wskazywać na kolizyjna przeszłość auta. Łatwiej jest znaleźć komplet błotników jednokolorowych aniżeli pojedynczy element wielobarwny.
W bagażniku brak rolety, można kupić na Allegro za około 200zł. Przydałby się uchwyt na kubki, można kupić za około 70÷150zł na Allegro.
Cena też nie należy do atrakcyjnych, jeżeli nie mamy 100% pewności stanu auta.
Jeżeli przebieg jest nieznacznie skręcony, to być może i czeka niedługo wymiana sprzęgła a to trochę (od 1500 zł w górę z robocizną) może zaboleć.
Kolega PKO miał na zbyciu egzemplarz młodszy, tylko nieznacznie droższy ale jest to pewne - dobre źródło. Zapytaj go.
Inny kolor błotników od reszty paneli może wskazywać na kolizyjna przeszłość auta. Łatwiej jest znaleźć komplet błotników jednokolorowych aniżeli pojedynczy element wielobarwny.
W bagażniku brak rolety, można kupić na Allegro za około 200zł. Przydałby się uchwyt na kubki, można kupić za około 70÷150zł na Allegro.
Cena też nie należy do atrakcyjnych, jeżeli nie mamy 100% pewności stanu auta.
Jeżeli przebieg jest nieznacznie skręcony, to być może i czeka niedługo wymiana sprzęgła a to trochę (od 1500 zł w górę z robocizną) może zaboleć.
Kolega PKO miał na zbyciu egzemplarz młodszy, tylko nieznacznie droższy ale jest to pewne - dobre źródło. Zapytaj go.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!