ja tez sie zaopatrze w kluczyk dynamometryczny...
sprawa wyglada tak ze w aucie powinno sie dokrecac sruby z sila ok 110-120NM... bardzo czesto w wulkanizacjach jak dokrecaja pneumatykami to wala do oporu... ostatnio mierzylem u kolegi 19tki do beemki i mielismy mega klopoty z odkreceniem srub uzywajac klucza i ponad metrowej rury... bo w wulkanizacji dokrecil pneumatykiem na maksa a ze jeszcze cieplo doszlo to sie lekko zapiekly... przy wkrecaniu srub mozna sobie lekko posmarowac sruby smarem (np towotem czy jakims miedzianym) zeby nie bylo pozniej klopotow...
sprawa wyglada tak ze w aucie powinno sie dokrecac sruby z sila ok 110-120NM... bardzo czesto w wulkanizacjach jak dokrecaja pneumatykami to wala do oporu... ostatnio mierzylem u kolegi 19tki do beemki i mielismy mega klopoty z odkreceniem srub uzywajac klucza i ponad metrowej rury... bo w wulkanizacji dokrecil pneumatykiem na maksa a ze jeszcze cieplo doszlo to sie lekko zapiekly... przy wkrecaniu srub mozna sobie lekko posmarowac sruby smarem (np towotem czy jakims miedzianym) zeby nie bylo pozniej klopotow...