Przy umowie leasingu baterii ( max 10 lat ) właściciel tej że baterii gwarantuje w całym tym okresie użytkowania sprawność baterii na poziomie nie mniejszym niż 80% . W razie utraty parametrów klient dostaje nową baterię. Leasing bateri to koszt ok 265 zł/mc
Dla wariantu bez leasingu baterii to cena 92900 za auto plus cena nowej baterii to ok. 19680 zł
Zasięg max to 140 km w sprzyjających warunkach, należy szacować , że w warunkach zimowych wartość ta może spaść do połowy , jeśli do tego dołoży się z czasem utrata części pojemności baterii to może się okazać , że po 3 latach na jednym ładowaniu będzie w stanie przejechać 30-40 km . Logiczne jest zatem , że dla klienta bardziej opłacalna jest wersja w której przy niższej cenie zakupu mam zagwarantowaną sprawność auta w całym okresie użytkowania. Niestety okazuje się że Polak na razie nie może skorzystać z tego rozwiązania i jeśli będzie chciał mieć w pełni sprawny samochód to po 3-5 latach będzie musiał sobie kupić nową baterię !!! Smartem poruszam się głównie w obrębie Warszawy i zasięg 70-100 km jest dla mnie wystarczający. ED nie jest może rozwiązaniem czysto ekonomicznym ale liczę , że w najbliższym czasie auta elektryczne dostaną u nas takie same przywileje jak w innych krajach europejskich. Jednak chyba jeszcze trzeba poczekać na zmiany w sposobie myślenia w SC Polska.
Co do propozycji zakupu w DE to elektrykiem ciężko było by dojechać na serwis do Berlina
Dla wariantu bez leasingu baterii to cena 92900 za auto plus cena nowej baterii to ok. 19680 zł
Zasięg max to 140 km w sprzyjających warunkach, należy szacować , że w warunkach zimowych wartość ta może spaść do połowy , jeśli do tego dołoży się z czasem utrata części pojemności baterii to może się okazać , że po 3 latach na jednym ładowaniu będzie w stanie przejechać 30-40 km . Logiczne jest zatem , że dla klienta bardziej opłacalna jest wersja w której przy niższej cenie zakupu mam zagwarantowaną sprawność auta w całym okresie użytkowania. Niestety okazuje się że Polak na razie nie może skorzystać z tego rozwiązania i jeśli będzie chciał mieć w pełni sprawny samochód to po 3-5 latach będzie musiał sobie kupić nową baterię !!! Smartem poruszam się głównie w obrębie Warszawy i zasięg 70-100 km jest dla mnie wystarczający. ED nie jest może rozwiązaniem czysto ekonomicznym ale liczę , że w najbliższym czasie auta elektryczne dostaną u nas takie same przywileje jak w innych krajach europejskich. Jednak chyba jeszcze trzeba poczekać na zmiany w sposobie myślenia w SC Polska.
Co do propozycji zakupu w DE to elektrykiem ciężko było by dojechać na serwis do Berlina
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476