Wysoka cena smarta w Polsce nie wynika z tego, że ktoś z MBPL sobie wymyślił, żeby tyle kosztował. W grę wchodzi kurs €, podatki, walka z Niemcami o repozycjonowanie cenowe, etc. Polska miała dysponować (miała, bo już na chwilę obecną smart ED nie jest dostępny w 2013r w Polsce) produkcją raptem 5 samochodów ED. Powód ? Kraje, których polityka podatkowa nie wspiera m. in. aut elektrycznych w ogóle miały nic nie dostać. Dlatego przy ilości 5 samochodów MBPL postanowiło nie angażować x ilości osób i działów do stworzenia programu sale&care. Nie byłby to program czerpany od Niemców tylko tworzony od podstaw z bankiem Mercedesa w Polsce.
Nie rozumiem jakże błędnego i ciągłego porównywania Polski do Niemiec, tego co się dzieje i co jest dostępne na danym rynku. Porównujecie z rynkiem, który w 2012r sprzedał ok 27000 smartów i jest ogólnie największym rynkiem dla smartów.
Kwestia braku pewnych dogodności związanych ze smartem, które dostaniemy w Niemczech to nie kwestia bycia 50 lat za murzynami. Niestety brak lub niska sprzedaż nowych smartów w Polsce jest powodem.
Z całym szacunkiem do tych osób ale opinie tych, którzy kupują stare, używane i sprowadzone smarty i oceniają warunki i udogodnienia sprzedaży nowych aut jakoś dla mnie nie idą w parze.
Nie rozumiem jakże błędnego i ciągłego porównywania Polski do Niemiec, tego co się dzieje i co jest dostępne na danym rynku. Porównujecie z rynkiem, który w 2012r sprzedał ok 27000 smartów i jest ogólnie największym rynkiem dla smartów.
Kwestia braku pewnych dogodności związanych ze smartem, które dostaniemy w Niemczech to nie kwestia bycia 50 lat za murzynami. Niestety brak lub niska sprzedaż nowych smartów w Polsce jest powodem.
Z całym szacunkiem do tych osób ale opinie tych, którzy kupują stare, używane i sprowadzone smarty i oceniają warunki i udogodnienia sprzedaży nowych aut jakoś dla mnie nie idą w parze.