Ze względu na panele nadwozia poleciłbym wersję poliftową. Do wersji przedliftowej czasami trudno dostać odpowiedni panel za rozsądne pieniądze.
Poza tym w wersji poliftowej jest pełne ESP a nie TRUST+, co znacznie ułatwia jazdę przy obniżonej przyczepności - ale od myślenia nie zwalnia !!!
Cabrio, ładnie wygląda, miłe jest to gdy słońce świeci, niestety o taki dach trzeba dbać, no i trzeba znaleźć egzemplarz z w pełni sprawnym.
Słońce można oglądać tez przez szklany dach
Skrzynia biegów jest taka sama, tylko sposób wyboru biegów jest inny, albo musimy je sami zmieniać - manual albo zrobi to za nas automatyka - automat. Dołożenie automatu do manuala jest możliwe i kosztuje tyle co dźwignia, plus koszty programowego uruchomienia. Przy automacie nadal dysponujemy możliwością manualnej zmiany biegów.
Ekonomia użytkowania w zakresie spalania - są auta o zbliżonej, lecz są większe - dłuższe.
Ekonomia serwisowania - każde auto o które się dba potrafi się odwdzięczyć. Czyli jak kupisz dobry egzemplarz - czy to Smart czy inna marka - to koszty będą niskie, a jak trafisz na podpicowany - minę, to koszty napraw mogą znacząco zniwelować różnicę zakupu względem zdawałoby się że dużo droższego egzemplarza lecz z pewnego źródła.
Wymiar F2 daje wygodę parkowania, nawet w poprzek pasa /oczywiście jeżeli nie zabrania tego tabliczka pod znakiem/.
A i witam wśród zakręconych - pozytywnie
Powodzenia w poszukiwaniach
Poza tym w wersji poliftowej jest pełne ESP a nie TRUST+, co znacznie ułatwia jazdę przy obniżonej przyczepności - ale od myślenia nie zwalnia !!!
Cabrio, ładnie wygląda, miłe jest to gdy słońce świeci, niestety o taki dach trzeba dbać, no i trzeba znaleźć egzemplarz z w pełni sprawnym.
Słońce można oglądać tez przez szklany dach
Skrzynia biegów jest taka sama, tylko sposób wyboru biegów jest inny, albo musimy je sami zmieniać - manual albo zrobi to za nas automatyka - automat. Dołożenie automatu do manuala jest możliwe i kosztuje tyle co dźwignia, plus koszty programowego uruchomienia. Przy automacie nadal dysponujemy możliwością manualnej zmiany biegów.
Ekonomia użytkowania w zakresie spalania - są auta o zbliżonej, lecz są większe - dłuższe.
Ekonomia serwisowania - każde auto o które się dba potrafi się odwdzięczyć. Czyli jak kupisz dobry egzemplarz - czy to Smart czy inna marka - to koszty będą niskie, a jak trafisz na podpicowany - minę, to koszty napraw mogą znacząco zniwelować różnicę zakupu względem zdawałoby się że dużo droższego egzemplarza lecz z pewnego źródła.
Wymiar F2 daje wygodę parkowania, nawet w poprzek pasa /oczywiście jeżeli nie zabrania tego tabliczka pod znakiem/.
A i witam wśród zakręconych - pozytywnie
Powodzenia w poszukiwaniach
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!