Pompy nie ma sensu ruszać ponieważ bebechy w pompie są takie same w smarcie i w sprinterze o poj. 2,9l. Jak pompiarz regenerował mi pompę wysokiego ciśnienia to przełożył bebechy z pompy od sprintera, wtryski też ogarną większa dawkę paliwa. Można myśleć nad wymiana turbiny i modyfikacją dolotu i wydechu. Oryginalna turbina podaje spokojnie ciśnienie do 1,5 bara, może i więcej, ale trzeba by do tego napisać dobrą mapę. Wbrew pozorom mała turbina ma tę zaletę że przy niższej prędkości obrotowej silnika daje ciśnienie, nie jest odczuwalny efekt tak zwanej turbo dziury jak przy dużych turbinach (patrz silniki biturbo gdzie współpracują dwie turbiny mała i duża). Moja rada -zrób głowicę, dolot do turbiny, intercooler, polerkę kolektora dolotowego, luźniejszy wydech i dostrój to programem, a możliwe że osiągniesz zbliżony wynik do oczekiwań. Jak wykombinujesz wydajniejszy intercooler to daj znać bo też chce to zrobić.
Powodzenia:
Kazik
Powodzenia:
Kazik
Co się spali to nie zgnije!!!