Starajac sie pomoc opisze to co zaobserwowalem w przypadku 452
Patrzac zewnetrznie najdrozszym elementem sa boczne progi brabusowe. Komplet w salonie ponad 2000.- wiec malo kto dokupi je do zwyklego. Tlumik brabusowski da sie spotkac wiec o nim nie pisze.
Zagladajac do srodka auta brabus posiada poza oczywistymi elementami jak galka biegow i recznego rowniez brabusowe liczniki. Tez droga impreza wiec malo popularna.
Silnik, pierwsze co odroznia brabusa to wodny Inter Cooler.
Dokupienie w salonie to ponad 10000.-
Dalsze roznice w silniku sa schowane wiec ciezkie do sprawdzenia.
Patrzac zewnetrznie najdrozszym elementem sa boczne progi brabusowe. Komplet w salonie ponad 2000.- wiec malo kto dokupi je do zwyklego. Tlumik brabusowski da sie spotkac wiec o nim nie pisze.
Zagladajac do srodka auta brabus posiada poza oczywistymi elementami jak galka biegow i recznego rowniez brabusowe liczniki. Tez droga impreza wiec malo popularna.
Silnik, pierwsze co odroznia brabusa to wodny Inter Cooler.
Dokupienie w salonie to ponad 10000.-
Dalsze roznice w silniku sa schowane wiec ciezkie do sprawdzenia.