bartigdansk, piszesz mało precyzyjnie dlatego każdy może to inaczej zinterpretować Ty opisujesz pewnie o połowie patrząc na otwory że śrubami, Lazy pewnie zrozumiał połowę drogi pomiędzy siłownikiem a łapą - ja też bym tak zrozumiał Musisz siłownik cały dosunąć do łapy w skrzyni w taki sposób, żeby pomiędzy nią a siłownikiem nie było luzu. Potem dokręcasz siłownik. Następnie konieczna jest kalibracja (najlepiej na SD) bo tam system ustawi Ci wszystko tak jak powinien łącznie z punktem ocierania i pokaże nawet grubość tarczy sprzęgłowej I po zabawie. Żeby sprzęgło płynnie chodziło kalibrację powtarzamy co 20-30k km. Przetestowane w boju jest, że w 451 upgrade sterownika skrzyni biegów z OEM na np. RS-owy znacząco wydłuża żywotność sprzęgła właśnie ze względu na krótszy skok w fazie ocierania
Pozdrawiam z RS Concept
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)