Nie drążyłem sprawy zbyt głęboko ale rozmawiałem z pierwszą firmą, która się pokazała w Google i miała centralne położenie geograficzne i czynną stronę www
Obraz wygląda mniej więcej tak: laweta na 10 samochodów kosztowałaby ok. 8000 euro. W tym przejazd w obie strony, oraz hotele i wyżywienie kierowców przez cztery dni na miejscu w Cascais.
Wg opinii znajomych logistyków, nie ma co liczyć na stawki poniżej 1 euro/km, czyli na starcie mamy już ok. 7000 euro. Koszty noclegów i wyżywienia kierowców na miejscu w Cascais też trzeba dodać. Może jakiś sprawny negocjator urwałby kilkaset euro... Można też poszukać firmy, która ma lawetę na 12 samochodów.
Tak czy owak, liczmy na początek 8000 euro. Czy MBPL znajdzie tyle, jako laureat "Market of the Quartet"?
Obraz wygląda mniej więcej tak: laweta na 10 samochodów kosztowałaby ok. 8000 euro. W tym przejazd w obie strony, oraz hotele i wyżywienie kierowców przez cztery dni na miejscu w Cascais.
Wg opinii znajomych logistyków, nie ma co liczyć na stawki poniżej 1 euro/km, czyli na starcie mamy już ok. 7000 euro. Koszty noclegów i wyżywienia kierowców na miejscu w Cascais też trzeba dodać. Może jakiś sprawny negocjator urwałby kilkaset euro... Można też poszukać firmy, która ma lawetę na 12 samochodów.
Tak czy owak, liczmy na początek 8000 euro. Czy MBPL znajdzie tyle, jako laureat "Market of the Quartet"?
"Shit happens" (Paulo Coelho) :o)