Zawsze warto, zwlaszcza jak sie jezdzi zima !
Zwykle zabezpieczenie z doczyszczeniem, myciem a potem specjalne srodki to koszt w moim zaprzyjaznionym warsztacie 350-450zl (cena za normalne auto, F2 czy roadster pewnie taniej...)
Takie z profilami zamknietymi to widywalem od 800.- w gore. ale jakos nie wiem co gorsze, wydlubywanie przez naszych "fachofcuf" zaslepiek, tapicerek i lamanie zapinek, czy ta sol...
I NIE PIASKOWAC !
No chyba ze chcesz demontowac elementy i oddac do malowania proszkowego....
Zwykle zabezpieczenie z doczyszczeniem, myciem a potem specjalne srodki to koszt w moim zaprzyjaznionym warsztacie 350-450zl (cena za normalne auto, F2 czy roadster pewnie taniej...)
Takie z profilami zamknietymi to widywalem od 800.- w gore. ale jakos nie wiem co gorsze, wydlubywanie przez naszych "fachofcuf" zaslepiek, tapicerek i lamanie zapinek, czy ta sol...
I NIE PIASKOWAC !
No chyba ze chcesz demontowac elementy i oddac do malowania proszkowego....