(15.09.2013, 09:21)jakubo napisał(a): Ale co tam chcesz naprawiać. ten typ tak ma.
Jak ten typ tak ma to jest mało bezpieczny bo przy ostrym hamowaniu jak na początku uruchomi się abs to kaplica... Abs powinien się uruchomić dopiero gdy koło się blokuje a nie jak jeszcze się toczy... Jak tak masz to jest to mało bezpieczne... i nie jest to normalne w żadnym samochodzie.
(15.09.2013, 09:20)rogas napisał(a): Widać że Tridon miał przygodę blacharską stąd efekt tak zaawansowanej rdzy. Ten tylni narożnik to za rok będzie strach opukać nawet śrubokrętem. Raczej jeśli nie chcesz bawić się w blacharkę lepiej odpuść będzie coraz gorzej niż lepiej. Zadzwoń może do sprzedawcy z linku
kilka osób już tam kupiło i było ok tylko problem może być budżet.
Dzieki! Wlasnie tego się boję... ze cos tam było... robione...