Dziś odebrałem opony z SC .
Stan obecny jest dokładnie taki jak w dniu składania reklamacji.
Czyli mam prawie nowe koła na których nie daje się jeździć.
S.C. ma problem z wydaniem decyzji odmownej na piśmie usiłując swoją odmowę zastąpić odmową firmy Yokohama, na co z kolei ja nie mogę się zgodzić bo dla mnie Yokohama nie jest stroną w umowie gwarancyjnej tylko Smart.
To Smart wystawił mi fakturę na auto w fabrycznej konfiguracji wyposażone w zawieszenie i koła Brabus z oponami Yokohama SD
Przy takiej logice z awariami silnika będą nas odsyłali do Mitsubishi
Czekam więc na pisemną decyzję SC w sprawie zgłoszonej usterki.
Stan obecny jest dokładnie taki jak w dniu składania reklamacji.
Czyli mam prawie nowe koła na których nie daje się jeździć.
S.C. ma problem z wydaniem decyzji odmownej na piśmie usiłując swoją odmowę zastąpić odmową firmy Yokohama, na co z kolei ja nie mogę się zgodzić bo dla mnie Yokohama nie jest stroną w umowie gwarancyjnej tylko Smart.
To Smart wystawił mi fakturę na auto w fabrycznej konfiguracji wyposażone w zawieszenie i koła Brabus z oponami Yokohama SD
Przy takiej logice z awariami silnika będą nas odsyłali do Mitsubishi
Czekam więc na pisemną decyzję SC w sprawie zgłoszonej usterki.
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476