Niby wszystko zrozumiale i ma sens ale jesli Merc chcialby dbac o klienta i o jego potencjalny powrot powinni zaspokoic niezadowolenie bez zadnego ale...nawet jesli by poniesli minimalny koszt. Dajemy nowe opony, dochodzimy dlaczego tak sie stalo i dowidzenia,usmiech na twarzy klienta... bezcenny. Dla nich to zaden koszt a gest i serwis w dzisiejszych czasach ma wielkie znaczenie. Nalezy sobie zadac pytanie, czy po takich jadkach z checia bys wrocil do nich i kupil kolejne nowe auto? Byc moze tak, ale byc moze nie. I tu maja juz w 50% niepewnego klienta. A dolozyli by kilka zlotych i mieli by 100%. W przyszlosci i tak odbili by sobie te kilka zlotych. A tak potencjalnie traca Ciebie i wprowadzaja niepewnosc w nas wszystkich. Banalny marketing i obsluga klienta a jak wielce znaczacy.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] Zagwostka- ząbkowanie opon
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
[451] Zagwostka- ząbkowanie opon
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości