kilka razy widzialem pod MAKRO w lublinie smarcika FT (stary model) z gazem. wg mnie pomysl jest kiepski. Jak wiadomo silniki w FT sa zawodne a dodatkowo zwiekszanie mu temperatury spalania przez uzytkowanie LPG moze znaczaco skrocic jego zywot. Co do oszczednosci to trzeba byc mega sepem zeby autu ktore przy ostrym katowaniu po miescie bierze ok 7.5-8l/100km zakladac LPG. jesli juz to lepiej kupic CDI i zuzywac polowe paliwa i w dodatku ropki. CDI sa duzo trwalsze a koszta paliwa w porownaniu do benzyny z LPG beda niemal te same ale eksploatacja wyjdzie taniej!
co do wzgledow ekologicznych to co bedzie za ekologia jak niby bedzie zuzywal LPG (czyli teoretycznie produkatem spalania powinna byc H20 + CO2) jak lpg w Polsce jest kiepskiej jakosci (zasiarczony itp) jak dodatkowo bedzie spalal grubo ponad litr oleju na 1000km
co do wzgledow ekologicznych to co bedzie za ekologia jak niby bedzie zuzywal LPG (czyli teoretycznie produkatem spalania powinna byc H20 + CO2) jak lpg w Polsce jest kiepskiej jakosci (zasiarczony itp) jak dodatkowo bedzie spalal grubo ponad litr oleju na 1000km