Ja bym typował na rurkę odpowietrzającą skrzynie korbową.
(sądzę, że to ma na myśli biedronka)
W smarcie są dwa takie odpowietrzenia, jedno dla częściowych obciążeń silnika (niemiecka nazwa Teillastentlüftung) i drugie dla pełnego obciążenia (Volllastentlüftung). To pierwsze jest najczęściej odpowiedzialne za przedwczesną śmierć silników. Nieszczelny zaworek zwrotny powoduje, że wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowej i silnik zasysa sobie poprzez to drugie odpowietrzenie własny olej, spalając go w bardzo wysokiej temperaturze wypala zawory i topi świece zapłonowe.
Jak wymienić jest opisane TUTAJ po angielsku a TUTAJ, na przykładzie roadstera po niemiecku.
pozdrawiam
smart452
(sądzę, że to ma na myśli biedronka)
W smarcie są dwa takie odpowietrzenia, jedno dla częściowych obciążeń silnika (niemiecka nazwa Teillastentlüftung) i drugie dla pełnego obciążenia (Volllastentlüftung). To pierwsze jest najczęściej odpowiedzialne za przedwczesną śmierć silników. Nieszczelny zaworek zwrotny powoduje, że wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowej i silnik zasysa sobie poprzez to drugie odpowietrzenie własny olej, spalając go w bardzo wysokiej temperaturze wypala zawory i topi świece zapłonowe.
Jak wymienić jest opisane TUTAJ po angielsku a TUTAJ, na przykładzie roadstera po niemiecku.
pozdrawiam
smart452